Saturday, June 26, 2010

Desenat pe fata unui inger.

Sunt pierduta intr-un moment in care timpul a incetat sa mai treaca...
Iar singurele sunete care ma mai ghideaza in noapte
Si imi soptesc ca inca exist
Sunt bataile neregulate ale inimii mele.
Care acum zace zdrobita de mana ta patata de sange,
Ce inainte imi inspira doar siguranta si caldura.
Astazi, singura caldura pe care o mai simt se datoreaza valurilor de temeri si amintiri.
Ce ma tin incatusata la limita dintre agonie si extaz.
Iar in jurul meu numai raceala.
Agonie pentru ca ai rupt paginile ramase necitite ale romanului,
Le-ai dat foc
Si apoi ai aruncat cenusa in bataia vantului.
Pentru ca ai sfarsit cea mai dulce melodie din album.
Si pentru ca ai sters cel mai pur si mai inocent zambet
Candva desenat pe fata unui inger.
Extaz pentru ca cenusa s-a strecurat, totusi, printre ale tale degete.
Pentru ca a fost realitate,
Poveste fara cusur.
Pentru ca in urma cu ceva timp,
Eram pierduta intr-un moment in care timpul incetase sa mai treaca
Iar singurele sunete care ma mai ghidau in noapte
Si care imi sopteau ca inca exist
Erau bataile neregulate ale inimii tale...

No comments: